آ

  • آزادی احمدآبادی، محمد رویکردی نظام‌مند به سلامت الکترونیک با استفاده از روش فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 345-386]
  • آکوچکیان، احمد فهم مبانی هستی‌شناسی تصمیم‌گیری استراتژیک از منظر قرآن(مبتنی بر سورۀ انفال) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 1-44]

ا

  • ابراهیمی کوشالی، حسین کارکردهای ممتاز دانشگاه در فرایند شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی بر اساس منظومه فکری آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 1-28]
  • ابوجعفری، روح اله تببین اهرم‌های تحولی سازمان اوقاف و امور خیریه مبتنی بر شناسایی و اولویت‌بندی نظام جامع مسائل آن [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 329-362]
  • احمدی، علی اکبر الگویی جهت تبیین و بسط مفهومی مدیریت تراز انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 247-282]
  • احمدی، کیومرث الگویی جهت تبیین و بسط مفهومی مدیریت تراز انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 247-282]
  • اشرفی، مجید بررسی تأثیر مادی‌گرایی هیأت مدیره بر مسئولیت اجتماعی شرکت با نقش تعدیلی ویژگی‎های هیأت مدیره [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 413-450]
  • افضلی، آزاده بررسی تأثیر مادی‌گرایی هیأت مدیره بر مسئولیت اجتماعی شرکت با نقش تعدیلی ویژگی‎های هیأت مدیره [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 413-450]
  • الوانی، سیدمهدی فراترکیب پژوهش‌های بومی انجام شده در حوزه نظارت همگانی با رویکرد آسیب‌شناسانه و ارائه یک چارچوب مطالعاتی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 283-328]
  • امیرخانی، طیبه فراترکیب پژوهش‌های بومی انجام شده در حوزه نظارت همگانی با رویکرد آسیب‌شناسانه و ارائه یک چارچوب مطالعاتی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 283-328]

ب

  • باباشاهی، جبار واکاوی پدیده پس رفت شغلی کارکنان ( تبیین ابعاد و پیامدها) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 387-412]
  • باقری کنی، مصباح‌الهدی بازاریابی سیاسی: روایت تصویر ارائه شده از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل مورد مطالعه: سال‌های 1388-1384 [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 143-174]
  • بختیاری، حسین طراحی مدل ساختاری ـ تفسیری مؤلفه‌های مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه موردمطالعه: دانشگاه امام صادق علیه‌السلام [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 45-84]
  • بخشی، مرضیه فهم مبانی هستی‌شناسی تصمیم‌گیری استراتژیک از منظر قرآن(مبتنی بر سورۀ انفال) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 1-44]
  • بهنام پور، بهنام طراحی مدل تعیین دستورکار خط‌مشی‌های انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 211-246]

پ

  • پورعطار، علیرضا مؤلفه‌های مؤثر بر ارزش ویژه برند در صنعت پویانمایی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 199-236]

ت

  • تجلی، منیر الگوی تأمین منابع نهاد مدرسه در جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مشارکت مردمی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 103-142]

ج

  • جامی پور، مونا ارائه چارچوب هم‌رقابتی کسب و کارها در دوران کرونا [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 309-344]
  • جعفری، جعفر طراحی مدل ساختاری ـ تفسیری مؤلفه‌های مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه موردمطالعه: دانشگاه امام صادق علیه‌السلام [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 45-84]
  • جعفری هفتخوانی، نادر مؤلفه‌های مؤثر بر ارزش ویژه برند در صنعت پویانمایی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 199-236]
  • جوانعلی آذر، مرتضی شناسایی و اولویت‌بندی موانع تحقق مرجعیت علمی در عرصه علوم انسانی (مورد مطالعه دانشگاه امام صادق علیه‌السلام) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 29-72]

چ

  • چیت‌سازیان، علیرضا الگوی تأمین منابع نهاد مدرسه در جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مشارکت مردمی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 103-142]

ح

  • حمیدی زاده، علی واکاوی پدیده پس رفت شغلی کارکنان ( تبیین ابعاد و پیامدها) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 387-412]
  • حیدری، مهدی کارکردهای ممتاز دانشگاه در فرایند شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی بر اساس منظومه فکری آیت‌الله‌ العظمی خامنه‌ای(مدظله العالی) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 1-28]

خ

  • خائف الهی، احمدعلی طراحی الگوی ارزیابی عملکرد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 73-102]
  • خاشعی ورنامخواستی، وحید بررسی مفهوم استراتژی باز: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 85-126]
  • خداداد حسینی، سید حمید فهم مبانی هستی‌شناسی تصمیم‌گیری استراتژیک از منظر قرآن(مبتنی بر سورۀ انفال) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 1-44]
  • خراسانی، اباصلت طراحی و تبیین الگوی صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیگری اجرایی برای آموزش و توسعه مدیران و رهبران سازمان‌ها [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 271-308]
  • خندان، علی اصغر شناسایی و اولویت‌بندی موانع تحقق مرجعیت علمی در عرصه علوم انسانی (مورد مطالعه دانشگاه امام صادق علیه‌السلام) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 29-72]

د

  • دانایی‌فرد، حسن طراحی الگوی ارزیابی عملکرد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 73-102]
  • داودی، رسول طراحی و تبیین مدل مدیریت مدرسه محور بومی از منظر سند تحولبنیادین آموزش‌ و پرورش [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 127-164]
  • داودی، سید محمدرضا ارائه و بررسی الگوی بانکداری پایدار با تأکید بر نقش اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش تحلیل مضمون و مدل‌سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 397-438]

ر

  • رشوند، بقراط واکاوی پدیده پس رفت شغلی کارکنان ( تبیین ابعاد و پیامدها) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 387-412]
  • رضابیگی، داریوش فراترکیب پژوهش‌های بومی انجام شده در حوزه نظارت همگانی با رویکرد آسیب‌شناسانه و ارائه یک چارچوب مطالعاتی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 283-328]

س

  • سرتیپ زاده، لیلا مؤلفه‌های مؤثر بر ارزش ویژه برند در صنعت پویانمایی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 199-236]
  • سعیدی، احمد الگوی تأمین منابع نهاد مدرسه در جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مشارکت مردمی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 103-142]
  • سیاری، سروش ماهیت‌شناسی بازاریابی رابطه‌ای سیاسی: مرور نظام‌مند [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 175-210]
  • سیدی، سیدمحمدرضا طراحی الگوی ارزیابی عملکرد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 73-102]

ش

  • شاکری، رؤیا عملکرد راهبرد تجاری‌سازی خرید و ادغام؛ طراحی و تبیین الگو در صنعت داروهای زیستی ایران [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 237-270]
  • شمس، غلامرضا طراحی و تبیین الگوی صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیگری اجرایی برای آموزش و توسعه مدیران و رهبران سازمان‌ها [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 271-308]

ص

  • صاحب الداری، مینو ارائه چارچوب هم‌رقابتی کسب و کارها در دوران کرونا [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 309-344]
  • صداقت، عاطفه ارائه مدلی برای پیاده‌سازی استراتژی غیربازار در شرکت‌ها با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 165-198]
  • صفاری، محمدسعید رویکردی نظام‌مند به سلامت الکترونیک با استفاده از روش فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 345-386]

ط

  • طالاری، محمد ارائه مدلی برای پیاده‌سازی استراتژی غیربازار در شرکت‌ها با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 165-198]
  • طیبی ابوالحسنی، امیر حسین بررسی مفهوم استراتژی باز: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 85-126]

ع

  • عباسی، حسین طراحی مدل ساختاری ـ تفسیری مؤلفه‌های مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه موردمطالعه: دانشگاه امام صادق علیه‌السلام [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 45-84]
  • عرب پور، امیرحسین بازاریابی سیاسی: روایت تصویر ارائه شده از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل مورد مطالعه: سال‌های 1388-1384 [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 143-174]
  • عطائی قراچه، مسعود ارائه و بررسی الگوی بانکداری پایدار با تأکید بر نقش اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش تحلیل مضمون و مدل‌سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 397-438]
  • علی پور، مهدی واکاوی پدیده پس رفت شغلی کارکنان ( تبیین ابعاد و پیامدها) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 387-412]

ف

  • فاریابی، مهدی طراحی و تبیین مدل مدیریت مدرسه محور بومی از منظر سند تحولبنیادین آموزش‌ و پرورش [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 127-164]
  • فخرایی، میلاد الگویی جهت تبیین و بسط مفهومی مدیریت تراز انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 247-282]
  • فلاح، محمدرضا ارائه مدلی برای پیاده‌سازی استراتژی غیربازار در شرکت‌ها با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 165-198]

ق

  • قارلقی، سجاد طراحی و تبیین الگوی صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیگری اجرایی برای آموزش و توسعه مدیران و رهبران سازمان‌ها [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 271-308]
  • قلیچ‌لی، بهروز طراحی و تبیین الگوی صلاحیت‌های حرفه‌ای مربیگری اجرایی برای آموزش و توسعه مدیران و رهبران سازمان‌ها [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 271-308]

ک

  • کردناییج، اسدالله فهم مبانی هستی‌شناسی تصمیم‌گیری استراتژیک از منظر قرآن(مبتنی بر سورۀ انفال) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 1-44]
  • کمالی، نقی طراحی و تبیین مدل مدیریت مدرسه محور بومی از منظر سند تحولبنیادین آموزش‌ و پرورش [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 127-164]
  • کیماسی، مسعود ماهیت‌شناسی بازاریابی رابطه‌ای سیاسی: مرور نظام‌مند [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 175-210]

گ

  • گرگانلی دوجی، جمادوردی بررسی تأثیر مادی‌گرایی هیأت مدیره بر مسئولیت اجتماعی شرکت با نقش تعدیلی ویژگی‎های هیأت مدیره [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 413-450]
  • گنجعلی، اسدالله طراحی الگوی ارزیابی عملکرد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 73-102]

م

  • متقی، ابراهیم ماهیت‌شناسی بازاریابی رابطه‌ای سیاسی: مرور نظام‌مند [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 175-210]
  • محمدی، شیرکوه فراترکیب موانع اجرای استراتژی در سازمان‌های دولتی ایران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 363-396]
  • مسعودی‌پور، سعید تببین اهرم‌های تحولی سازمان اوقاف و امور خیریه مبتنی بر شناسایی و اولویت‌بندی نظام جامع مسائل آن [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 329-362]
  • ملاصادقی، محمدباقر طراحی مدل ساختاری ـ تفسیری مؤلفه‌های مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه موردمطالعه: دانشگاه امام صادق علیه‌السلام [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 45-84]

ن

  • نادریان، آرش بررسی تأثیر مادی‌گرایی هیأت مدیره بر مسئولیت اجتماعی شرکت با نقش تعدیلی ویژگی‎های هیأت مدیره [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 413-450]

و

  • واثقی بادی، محمد شناسایی و اولویت‌بندی موانع تحقق مرجعیت علمی در عرصه علوم انسانی (مورد مطالعه دانشگاه امام صادق علیه‌السلام) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 29-72]
  • وکیل زاده، حسن بازاریابی سیاسی: روایت تصویر ارائه شده از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل مورد مطالعه: سال‌های 1388-1384 [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 143-174]

ه

  • هادی پیکانی، مهربان طراحی مدل تعیین دستورکار خط‌مشی‌های انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 211-246]
  • هرتمنی، امیر ارائه و بررسی الگوی بانکداری پایدار با تأکید بر نقش اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش تحلیل مضمون و مدل‌سازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 397-438]

ی

  • یزدانی زازرانی، محمدرضا طراحی مدل تعیین دستورکار خط‌مشی‌های انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 211-246]