آ
-
آزادی احمدآبادی، محمد
رویکردی نظاممند به سلامت الکترونیک با استفاده از روش فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 345-386]
-
آکوچکیان، احمد
فهم مبانی هستیشناسی تصمیمگیری استراتژیک از منظر قرآن(مبتنی بر سورۀ انفال) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 1-44]
ا
-
ابراهیمی کوشالی، حسین
کارکردهای ممتاز دانشگاه در فرایند شکلگیری تمدن نوین اسلامی بر اساس منظومه فکری آیتالله العظمی خامنهای(مدظله العالی) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 1-28]
-
ابوجعفری، روح اله
تببین اهرمهای تحولی سازمان اوقاف و امور خیریه مبتنی بر شناسایی و اولویتبندی نظام جامع مسائل آن [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 329-362]
-
احمدی، علی اکبر
الگویی جهت تبیین و بسط مفهومی مدیریت تراز انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 247-282]
-
احمدی، کیومرث
الگویی جهت تبیین و بسط مفهومی مدیریت تراز انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 247-282]
-
اشرفی، مجید
بررسی تأثیر مادیگرایی هیأت مدیره بر مسئولیت اجتماعی شرکت با نقش تعدیلی ویژگیهای هیأت مدیره [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 413-450]
-
افضلی، آزاده
بررسی تأثیر مادیگرایی هیأت مدیره بر مسئولیت اجتماعی شرکت با نقش تعدیلی ویژگیهای هیأت مدیره [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 413-450]
-
الوانی، سیدمهدی
فراترکیب پژوهشهای بومی انجام شده در حوزه نظارت همگانی با رویکرد آسیبشناسانه و ارائه یک چارچوب مطالعاتی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 283-328]
-
امیرخانی، طیبه
فراترکیب پژوهشهای بومی انجام شده در حوزه نظارت همگانی با رویکرد آسیبشناسانه و ارائه یک چارچوب مطالعاتی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 283-328]
ب
-
باباشاهی، جبار
واکاوی پدیده پس رفت شغلی کارکنان ( تبیین ابعاد و پیامدها) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 387-412]
-
باقری کنی، مصباحالهدی
بازاریابی سیاسی: روایت تصویر ارائه شده از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بینالملل مورد مطالعه: سالهای 1388-1384 [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 143-174]
-
بختیاری، حسین
طراحی مدل ساختاری ـ تفسیری مؤلفههای مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه موردمطالعه: دانشگاه امام صادق علیهالسلام [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 45-84]
-
بخشی، مرضیه
فهم مبانی هستیشناسی تصمیمگیری استراتژیک از منظر قرآن(مبتنی بر سورۀ انفال) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 1-44]
-
بهنام پور، بهنام
طراحی مدل تعیین دستورکار خطمشیهای انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 211-246]
پ
-
پورعطار، علیرضا
مؤلفههای مؤثر بر ارزش ویژه برند در صنعت پویانمایی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 199-236]
ت
-
تجلی، منیر
الگوی تأمین منابع نهاد مدرسه در جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مشارکت مردمی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 103-142]
ج
-
جامی پور، مونا
ارائه چارچوب همرقابتی کسب و کارها در دوران کرونا [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 309-344]
-
جعفری، جعفر
طراحی مدل ساختاری ـ تفسیری مؤلفههای مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه موردمطالعه: دانشگاه امام صادق علیهالسلام [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 45-84]
-
جعفری هفتخوانی، نادر
مؤلفههای مؤثر بر ارزش ویژه برند در صنعت پویانمایی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 199-236]
-
جوانعلی آذر، مرتضی
شناسایی و اولویتبندی موانع تحقق مرجعیت علمی در عرصه علوم انسانی (مورد مطالعه دانشگاه امام صادق علیهالسلام) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 29-72]
چ
-
چیتسازیان، علیرضا
الگوی تأمین منابع نهاد مدرسه در جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مشارکت مردمی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 103-142]
ح
-
حمیدی زاده، علی
واکاوی پدیده پس رفت شغلی کارکنان ( تبیین ابعاد و پیامدها) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 387-412]
-
حیدری، مهدی
کارکردهای ممتاز دانشگاه در فرایند شکلگیری تمدن نوین اسلامی بر اساس منظومه فکری آیتالله العظمی خامنهای(مدظله العالی) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 1-28]
خ
-
خائف الهی، احمدعلی
طراحی الگوی ارزیابی عملکرد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 73-102]
-
خاشعی ورنامخواستی، وحید
بررسی مفهوم استراتژی باز: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 85-126]
-
خداداد حسینی، سید حمید
فهم مبانی هستیشناسی تصمیمگیری استراتژیک از منظر قرآن(مبتنی بر سورۀ انفال) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 1-44]
-
خراسانی، اباصلت
طراحی و تبیین الگوی صلاحیتهای حرفهای مربیگری اجرایی برای آموزش و توسعه مدیران و رهبران سازمانها [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 271-308]
-
خندان، علی اصغر
شناسایی و اولویتبندی موانع تحقق مرجعیت علمی در عرصه علوم انسانی (مورد مطالعه دانشگاه امام صادق علیهالسلام) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 29-72]
د
-
داناییفرد، حسن
طراحی الگوی ارزیابی عملکرد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 73-102]
-
داودی، رسول
طراحی و تبیین مدل مدیریت مدرسه محور بومی از منظر سند تحولبنیادین آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 127-164]
-
داودی، سید محمدرضا
ارائه و بررسی الگوی بانکداری پایدار با تأکید بر نقش اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش تحلیل مضمون و مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 397-438]
ر
-
رشوند، بقراط
واکاوی پدیده پس رفت شغلی کارکنان ( تبیین ابعاد و پیامدها) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 387-412]
-
رضابیگی، داریوش
فراترکیب پژوهشهای بومی انجام شده در حوزه نظارت همگانی با رویکرد آسیبشناسانه و ارائه یک چارچوب مطالعاتی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 283-328]
س
-
سرتیپ زاده، لیلا
مؤلفههای مؤثر بر ارزش ویژه برند در صنعت پویانمایی [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 199-236]
-
سعیدی، احمد
الگوی تأمین منابع نهاد مدرسه در جمهوری اسلامی ایران بر مبنای مشارکت مردمی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 103-142]
-
سیاری، سروش
ماهیتشناسی بازاریابی رابطهای سیاسی: مرور نظاممند [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 175-210]
-
سیدی، سیدمحمدرضا
طراحی الگوی ارزیابی عملکرد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 73-102]
ش
-
شاکری، رؤیا
عملکرد راهبرد تجاریسازی خرید و ادغام؛ طراحی و تبیین الگو در صنعت داروهای زیستی ایران [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 237-270]
-
شمس، غلامرضا
طراحی و تبیین الگوی صلاحیتهای حرفهای مربیگری اجرایی برای آموزش و توسعه مدیران و رهبران سازمانها [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 271-308]
ص
-
صاحب الداری، مینو
ارائه چارچوب همرقابتی کسب و کارها در دوران کرونا [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 309-344]
-
صداقت، عاطفه
ارائه مدلی برای پیادهسازی استراتژی غیربازار در شرکتها با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 165-198]
-
صفاری، محمدسعید
رویکردی نظاممند به سلامت الکترونیک با استفاده از روش فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 345-386]
ط
-
طالاری، محمد
ارائه مدلی برای پیادهسازی استراتژی غیربازار در شرکتها با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 165-198]
-
طیبی ابوالحسنی، امیر حسین
بررسی مفهوم استراتژی باز: رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 85-126]
ع
-
عباسی، حسین
طراحی مدل ساختاری ـ تفسیری مؤلفههای مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه موردمطالعه: دانشگاه امام صادق علیهالسلام [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 45-84]
-
عرب پور، امیرحسین
بازاریابی سیاسی: روایت تصویر ارائه شده از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بینالملل مورد مطالعه: سالهای 1388-1384 [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 143-174]
-
عطائی قراچه، مسعود
ارائه و بررسی الگوی بانکداری پایدار با تأکید بر نقش اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش تحلیل مضمون و مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 397-438]
-
علی پور، مهدی
واکاوی پدیده پس رفت شغلی کارکنان ( تبیین ابعاد و پیامدها) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 387-412]
ف
-
فاریابی، مهدی
طراحی و تبیین مدل مدیریت مدرسه محور بومی از منظر سند تحولبنیادین آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 127-164]
-
فخرایی، میلاد
الگویی جهت تبیین و بسط مفهومی مدیریت تراز انقلاب از دیدگاه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 247-282]
-
فلاح، محمدرضا
ارائه مدلی برای پیادهسازی استراتژی غیربازار در شرکتها با استفاده از رویکرد فراترکیب [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 165-198]
ق
-
قارلقی، سجاد
طراحی و تبیین الگوی صلاحیتهای حرفهای مربیگری اجرایی برای آموزش و توسعه مدیران و رهبران سازمانها [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 271-308]
-
قلیچلی، بهروز
طراحی و تبیین الگوی صلاحیتهای حرفهای مربیگری اجرایی برای آموزش و توسعه مدیران و رهبران سازمانها [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 271-308]
ک
-
کردناییج، اسدالله
فهم مبانی هستیشناسی تصمیمگیری استراتژیک از منظر قرآن(مبتنی بر سورۀ انفال) [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 1-44]
-
کمالی، نقی
طراحی و تبیین مدل مدیریت مدرسه محور بومی از منظر سند تحولبنیادین آموزش و پرورش [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 127-164]
-
کیماسی، مسعود
ماهیتشناسی بازاریابی رابطهای سیاسی: مرور نظاممند [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 175-210]
گ
-
گرگانلی دوجی، جمادوردی
بررسی تأثیر مادیگرایی هیأت مدیره بر مسئولیت اجتماعی شرکت با نقش تعدیلی ویژگیهای هیأت مدیره [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 413-450]
-
گنجعلی، اسدالله
طراحی الگوی ارزیابی عملکرد وزیر علوم، تحقیقات و فناوری جمهوری اسلامی ایران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 73-102]
م
-
متقی، ابراهیم
ماهیتشناسی بازاریابی رابطهای سیاسی: مرور نظاممند [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 175-210]
-
محمدی، شیرکوه
فراترکیب موانع اجرای استراتژی در سازمانهای دولتی ایران [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 363-396]
-
مسعودیپور، سعید
تببین اهرمهای تحولی سازمان اوقاف و امور خیریه مبتنی بر شناسایی و اولویتبندی نظام جامع مسائل آن [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 329-362]
-
ملاصادقی، محمدباقر
طراحی مدل ساختاری ـ تفسیری مؤلفههای مؤثر بر مرجعیت علمی دانشگاه موردمطالعه: دانشگاه امام صادق علیهالسلام [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 45-84]
ن
-
نادریان، آرش
بررسی تأثیر مادیگرایی هیأت مدیره بر مسئولیت اجتماعی شرکت با نقش تعدیلی ویژگیهای هیأت مدیره [دوره 15، شماره 2، 1400، صفحه 413-450]
و
-
واثقی بادی، محمد
شناسایی و اولویتبندی موانع تحقق مرجعیت علمی در عرصه علوم انسانی (مورد مطالعه دانشگاه امام صادق علیهالسلام) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 29-72]
-
وکیل زاده، حسن
بازاریابی سیاسی: روایت تصویر ارائه شده از نظام جمهوری اسلامی ایران در عرصه بینالملل مورد مطالعه: سالهای 1388-1384 [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 143-174]
ه
-
هادی پیکانی، مهربان
طراحی مدل تعیین دستورکار خطمشیهای انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 211-246]
-
هرتمنی، امیر
ارائه و بررسی الگوی بانکداری پایدار با تأکید بر نقش اقتصاد مقاومتی با استفاده از روش تحلیل مضمون و مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 397-438]
ی
-
یزدانی زازرانی، محمدرضا
طراحی مدل تعیین دستورکار خطمشیهای انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی [دوره 15، شماره 1، 1400، صفحه 211-246]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد